10/03/2014

Outfit // PRINT IT OUT


I'm giving prints a chance... Starting with this black and white sweater.

Estou a dar uma oportunidade aos padrões... Começando por esta camisola em preto e branco.


One of my resolutions for my wardrobe challenge was to wear more prints... I know that solids are the rule in my way of dressing - as you can easily check by yourself here - and I don't dislike that but a little pattern never killed nobody, right?

Therefore, I'm giving this great tribal sweater by Chicwish a chance. Not wanting to go overboard, I paired it with some neutrals... Namely my beige pants, how I missed them! Thank god the sun is out so I can wear them again and again.

Uma das resoluções que tomei no desafio de guarda-roupa que propus a mim mesma foi usar mais padrões... Sei bem que as cores sólidas são a constante no meu modo de vestir - como podem facilmente constatar aqui - e não desgosto disso mas um bocadinho de padrão nunca fez mal a ninguém, certo?

Assim, dei uma oportunidade a esta camisola da Chicwish. Para balançar o padrão chamativo, usei tons neutros no resto do conjunto... Mais precisamente as minhas calças beges - que saudades! Ainda bem que o sol voltou para as poder usar uma e outra vez.

----------------------------------------------------

I WAS WEARING...

Black shirt: Zara (SS14)
Sweater: c/o Chicwish (AW13/14)
Camel pants: Zara (AW13/14)
Boots: Etxart&Panno (old)
Bag: c/o Parfois (AW13/14)
Watch: c/o Parfois (SS14)
Scarf: H&M (AW13/14)

----------------------------------------------------

FOLLOW ME

      

Sem comentários:

Enviar um comentário